Noutati

Vă rugăm să consultați documentul atașat.
Vă rugăm să consultați documentul atașat.
Pentru vizualizarea rezultatului vă rugăm să consultați fișierul atașat.
Institutul de Cercetare a Calității Vieții din București organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de contabil șef. Vă rugăm să...
Joi, 10 mai, ora 11:00, sala 2374, vom organiza o dezbatere pe marginea noii cărți a lui Norbert Petrovici ”Zona urbană. O economie politică a socialismului românesc”, apărută în...
Vă rugăm să consultați documentele atașate pentru rezultate.
Vă rugăm să consultați documentele atașate pentru rezultatele finale după contestații.
Vă invităm să fiți parte a unui sondaj adresat celor care lucrează și de acasă. Vă rugăm să completați un scurt chestionar (17 minute) și să ne trimiteți o fotografie (sau mai multe) înfățișând...
Vă rugăm să consultați documentele atașate pentru rezultate. *NOU: Erata anunt rezultate finale CS II. Va rugam sa consultați fișierul atașat.
Vă rugăm să consultați documentele atașate pentru rezultate. Calendarul desfășurării concursului este următorul: 1 post cercetător științific, 3 posturi cercetător știintific III, 2 posturi...

Utilizator

Institutia protectiei consumatorilor din România.

Tip: 
Cărţi
Autor: 
Editura: 
Bucureşti: ICCV

Reforma instituţională declanşată în România, după anul 1989, a înglobat şi domeniul protecţiei consumatorului. În spaţiul public românesc, au luat fiinţă şi s-au afirmat diverse instituţii noi cu atribuţii specifice, care nu existau înainte de anul 1989.
Instituţia protecţiei consumatorilor din România a fost însă atât de subdimensionată în anii socialismului - din perspectivă teoretică, metodologică, conceptuală şi practic - operativă - încât, în mod inerent, multe dintre intervenţiile reformatoare absolut necesare au vizat, în diverse etape, teoria formei fără fond - teorie cu o istorie destul de veche în spaţiul socio-cultural şi economic autohton.
După anul 1990, prin creşterea complexităţii societăţii româneşti şi prin contactul mai larg al populaţiei din România cu realităţile civilizaţiilor occidentale, exigenţele consumatorilor au început nu numai să crească, dar şi să se exprime mult mai liber. Cu toate acestea, mentalităţile unor mase largi de consumatori din ţara noastră, ca de altfel, şi cele ale multor agenţi economici autohtoni, au încă de parcurs paşi importanţi în direcţia realizării unui comerţ modern şi civilizat. Anii lungi de promovare a ideologiei socialiste au pledat, mai curând, în favoarea descurajării oricărei iniţiative în promovarea calităţii în diversele sfere ale vieţii sociale. Chiar dacă, după schimbarea regimului politic comunist, s-au produs unele mutaţii radicale în plan instituţional, vechile reflexe şi mentalităţi ale lucrătorilor din domeniul asistării calităţii bunurilor şi serviciilor, ca şi din cel al protecţiei consumatorilor nu s-au schimbat încă.

Expertiza
Expertiza
Expertiza
Cele mai descarcate
materiale de pe site
Expertiza
Publicistica sociologica
romaneasca dupa 1944
Expertiza
Biblioteca sociologica
virtuala